Ahad, 7 Julai 2013

Gelang Lai Lai :-3

 Assalamualaikum :)
                                                                          
Awakk, kita dapat gelang :) hahaha . yeahh ! dapat gelang ! btw, gelang nihh simple jea , tapi dahh cukup bermakna bagi aku. Warna biru putih . Cantik leww wehh ! Hmm, maybe bagi korang biasa jea kan ? whatever -,- hehe . Senget aku dah balik dari Sabah . Dia lepak rumah aku harituh . And , kesian gila kat dia :/ datang rumah aku jalan kaki jea :( kesiannnya ! jauh k jauhh .. takpe, dia yang degil . aku cakap tak payah datang kalau motor rosakk , tapi dia degil -.- hewhew . okay , Nampak takk yang dia rindu aku ? haha *poyo gila aku nihh*



Actually , time tuhh dia nakk hantar ikan masin jea . and then , 1jam lebih aku berbual dengan dia . Dari berdiri , then cangkung -..- lastly, duduk kat lantai :D haha .. Time dia nakk balik , dia tanya , tangan aku ada apa =.= aku cakap lahh tangan aku takda pape . time aku tengah tengokk tangan aku , dia keluarkan gelang tuhh ^_< hewheww , serius cuak aku seketika . and terus amekk gelang tuhh . gila excited aku kann ? hahaha . tapi takesaahh lah ! janji aku dah dapat gelang :) and thanks Senget sebab sanggup jalan kaki sampai rumahh waa ^_< haha, wa sayang sama lu ! kalau aku rindu Senget, semestinya gelang tuh yang akan aku pegang dan pakai :) Thankss Senget sebab berhabis duit untuk wa :D wa hargai pemberian Senget , and wa akan jaga gelang tuhh sebaik yang wa mampu >_^ okk ? haha . Senget , you my special one :) Insyallah, you will be mine forever :*
Kbyee, Assalamualaikum ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D