Sabtu, 10 Ogos 2013

Raya Raya Raya :-) Seronokk ^_^

Assalamualaikum :) hyee everybody ^^v

Btw, sekarang tengah cuti raya , kan ? So , sudah semestinya aku kebosanan yang amat >,< cuti 2 minggu terasa lama .. Apa bendakahh semua ni ? Actually, awal-awal lagi aku dah rindu senget aku -,- Serius, rindu gilak veveng kat dia . Hmm, bosann meyhh. aku ingadkan stay kejap aje kat kampung -.- rupanya seminggu aku kat kampung ? Ahhhh ! apa benda yang aku nak buat niy ? Lagi satu, aku rasa maacam dahh jadi KAMPUNG GIRL ajee :3 Ahh ..
Semua ini poyoo , tao ? And then , first time aku masak sambal tumis menjadi ^^v Jyeahh. Selama niy aku buad sambal tumis takk pernah nak jadi ^^ sekarang dahh pandai sikit . Alhamdulillah . Itu pun atas bantuan kaklong den yang tersayang :* hahaha

Rayaa ? Alahai, raya tahun nihh agak membosankan :( takk tahu lew kenapa . Btw, aku nakk masukkann gambar raya aku kat sini xP hahaha, boleyy kan? Kalau takk boleh pun, aku kesah hapee? xP

Setiap gambar ada ceritanya, right ? okayy. one by one aku ceritaka tentang gambar dibawah ...


Si Cantik Manis nihh aku laa . hahaha . Time orang pergi sembahyang raya, aku sebokk nak bergambar ^_^


Okay . 3 DARA PiNGITAN YANG HAMPIR MENJADI REBUTAN RAMAI ^^ HAHAH


Okayy, kami happy family :-) Silaturahim yang terjalin tak akan putus :) InsyaAllah .


Keluargaku ! Kebahagiaanku !


Mama & Abah yang tercinta :*


Aku dengan abang sedara yang agak machoo gitu :3 hahaha . With my beloved akak :)

Kbyee. Sampai disini sahaja :) Assalamualaikum ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D