Khamis, 2 Oktober 2014

PT3 coming soon

Assalamualaikum kawan? :)

 Hmm, tak ku sangka tak ku duga.. PT3 hanya tinggal seminggu jee lagi. Adakah aku bermimpi? Eshh.. aku dahh ready ke nak PT3 niyy? Siapa lagi yang PT3 erkk?? Ready ke tidokk kak jahh oi?! ~

hewheww. Nak cakap aku ready, hmm tak jugakk arhh sebab math and English takk capai nice gred :/ berserah. Sejakk minggu lepas, terasmi sudahh math night yang berlangsung pada jam 7.30 malam sampai 10 malam setiap hari.. huhuhu. Gempakk takk aku study sampai letakk nama lagi kauu ~ kelass jahhh..

 Now, terlalu focus pada math and Bi. Sains pulaaaa tak tahu nakk buat macam mana… nakk cakap aku kelas first, pandai? Hmm, takk jugaa arhh sebab aku ada D. kira bangang jugakk laa kannnn? Tapi, taakkpee~ akan ku tutup kebangangan tuhh pada second trial.. hope second trial a.k.a gerak gempur niyy result diaa agak memuaskan hatii.. Bahasa Melayu and Agama dahh target A.. tapi takut jee agama turun B sebab cikgu cakap penandaan ikut skemaa jawapan :3 fuuhhh.. mati laa nakkk ~ redha tawakal berserahh jeee laa! -_- soo, now? We should close our book and release tension duluuu. Lekk tenang jee.. layan facebook, twitter and wechat dulu ~ hahaha..

 Haaa, bila cakap pasal facebookk ann.. teringat pula mama cakap yang facebook twitter and more others takk dibenarkan untukk dua minggu.. “lepas PT3 nantyy nakk update status sehari seratus kali pun mama takk larang” ituu katanya soo kita ikutkan ajew laaa. Melawan kang kata kita niyy jahat pulokkk :3 weee…

Okay fine. Panjang sangat membebel.. kchaww. Siapa calon PT3? Okay, angkat lappy and campakk lahh memana dulu untukk 2 minggu niyy.. lepas PT3 kita bolehh update entry lagi gempakk.. yeedakkk? ;) hewhewww. Byee. Assalamualakum

. P/S : SAYA DOAKAN KEPADA SEMUA YANG AKAN MENDUDUKI PT3 2014. SEMOGA KITA PEROLEH KEJAYAAN DENGAN USAHA SENDIRI. AMIN :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D