Jumaat, 18 Oktober 2013

Saya Mangsa PBS . Final Exam ? =D

Assalamualaikum ^_^ heyy you ? Jawab salam dulu ! hewhew .

Final Exam ? Settle PBS ? Ohhmy Allah! Sungguh aku katakana , ianya membebankan kepala otak aku yang takk berapa cerdik niyy . Final Exam lagi berapa hari jee . Seramm niyhh *Gaya Jai Cakap* . btw, aku semestinya lemah dan lemas dengan subjek Sains . Lemah selemahnya , tao ? Siapa bolehh ajar aku ? Mehh IM aku kat Facebook . hewhew . Guru tusyen percuma diperlukan sekarang . Hahaha *Ketawa gaya Syaitan Baik*
Exam exam , kenapa kau muncul disaat kiteorang mahu gembira di akhir tahun ? Takk apa . Aku harap dapat lahh capai target aku untuk final exam niyy . Amin !! Korang doakan aku , tau tau ? Terima kasih ..
PBS ??!! What the fishhh ??? Erghhh ! Lagi menggerunkan , tao ? macam mana BI aku nak capai band 6 niyy . Speaking pun takk lepas . Siapa boleh ajar aku speaking ? hmm, yang aku tahu skipping aje . Skipping best , speaking jahanam . Lagi satu , cikgu niyy pun , cakap nakk buat public speaking , time tuhh jugak nakk . macam lahh otak aku niyyy berjalan dengan lancar . Buatnya time tuhh otak aku tengah takk betul ke , bengong kejap ke , memang susahh nak piker time tuhh … Pasrah jea lah kalau tak dapat band 6 pun . janji dahh usaha !! Yeahhh !!





Haa, kami mangsa PBS :3 Tasuka tasukaaa !! Btw, it is my beloved classmate :*
Okayy, cuba korang try tengokk gambar yang kat kelas tuhh :3 Yang depan sekali , muka macam bajet bajet tuh kan , nama dia Jamalul Najmi . Dia yang selalu ceriakan kelas kami dan dia jugakk yang selalu kecohkan kami dengan lawak dia yang bodoh dan bangang tuhh . Please jangan kawan dia !! Ini Amaran ..
*Sebangang dia pun , jangan main-main , dia pandai speaking and pandai dalam mathematic ! Superbb !*

Okayy , finish story for today . So, time for study smart . Ya Allah . Semoga dipermudahkan segala urusan . Amin :) Byebyebye , goodluck kepada yang akan menjalani peperiksaan :)


Assalamualaikum awak awak dan awakkkk !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D