Jumaat, 1 November 2013

Exam + Husband + Crushh = Ahh, Serabut Aku Jadinya -..-

Assalamualaikum . . . I’m come back here :)
Hyee youallss ! See, aku kembali setelah habisnya exam yang membingungkan otakk niyy . adushhh, aku takk tahu lah apa jadi dengan markah exam aku niyy . Jawab pun entahh hape-hape aje. Result pun takk gempakk mane ~..~ serius, amat mengecewakan. Aku hanya dapat 4A aje tahu taa? My beloved mama dah bebel kenapa dapat 4A aje :3 Haihhh!! Exam dahh habis, ingatkan bolehh lah nak merdeka :/ tapi, I’m PBS victim . So, exam tuhh tak membawa impakk yang besar untukk aku rasa bebas . hmm, tinggal berapa hari aje lagi aku nakk habis sekolah sesi 2013 .. OMG !! sayangnya nakk tinggalkan tahun niyy . banyak kenangan dalam tahun niyy , tahuu ? ahh , takk sanggup aku nakk cuti :( aku rela takk cuti okk ?
 Exam Storyy Was Finished :3

Okayy now …
Nakk aje aku seru nama dia . Ya Allah , rindu sangat dekat Mr.Senget aku tahuu ? dia takk kesahh ke pasal aku ? mana sikap ambil berat dia tuhh ? Ahh , aku niyy kenapa perlu nakk cari perhatian dia . Biarlaa dia . Seminggu lebihh tak contact dia . Aku tengokk dia happy tanpa aku . Aku aja yang risaukan dia . Aku nakk dia ada disisi aku sekarang . Tapi hakikatnya aku takk bolehh buat dia sentiasa ada untukk aku . aku perlu ingat yang dia bukan milik aku selamanya . Sayang? Mana kau pergi niyy? Aku rindu kau sangat sangat . Seminggu lebih aku hanya tengokk kau dari jauhh tau ? aku tahu kau happy tanpa aku . Sedangkan aku ? Hmm, memang aku selalu nampakk happy aje , kan ? tapi ada kau tahu tuhh semua topeng aku ? aku taknak orang lain perasan yang aku tengah down. Aku nakk menangis pun dahh tak bolehh . Airmata aku dahh kering hanya sebab kau :/ Thankss sangat buat aku macam niyyy . Aku hargai !! :)
MyBelovedHusband story Was Finish :3

Okayy next :)
Dear crush ? kenapa aku rasa kau makin dekat dengan aku ? cukuplaaa . aku dah berhenti suka kat kau . aku rasa takk selesa bila kau selalu ada dekat dengan aku walaupun kau hanya perhatikn aku dari jauhh . ohh !! Kau tahu taa yang aku rasa kau niyy dahh macam Stalker tahuu ??? Tolonglaa . aku dah tak harap kau jadi yang istimewa dalam hidup aku sebab aku dahh ada orang yang amat istimewa dalam hidup aku . dan aku takkan lepaskan dia !! Aku Cuma nakk berkawan dengan kau aje . tolonglaa jangan beri aku harapan yang setinggi Gunung Everest dan jangan beri aku peluang seluas Laut China Selatan untuk aku dekat dengan kau :) please ? aku tahu ramai lagi yang suka kat kau walaupun kauu tuhh takda lahh Handsome mana :3 Serius aku katakan. Kau takk handsome , tapi aku tertarik kat kau sebab perangai gilagila kau tuhh !!
Crushh Story Was Finished :3

Byebyebye !
Status Hati : Kecewa dalam diam :/

Assalamualaikum readers 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D