Selasa, 24 Disember 2013

Everything Will Be Okay :) 2014 Coming !! OhhYeahhh!

Assalamualaikum :) hyehye awakk semua !!
Daa lama aku takk update blog niyy kan? Serius, rindu nakk update semua cerita :)Actually, sekarang niyy semua benda aku rasa dah tak betul. Aku pun tak tahu kenapa aku boleh rasa macam tuhh . Anyone? Boleh takk bagitahu aku kenapa aku boleh rasa macam tuh?Ahh, serius talk, memang susah sangat aku nak lupakan mamat mantul tuhh. Nak aku mention nama dia?? hahah. Nanty aku mention…Btw, bab nakk melupakan orang niyy, aku agakk benci sikit. Tak boleh ke mamattuh buat sesuatu untuk buat aku benci secara automatikk pada dia? Haisshhhh! Susahh aku macam niyyy :3 Ahhh, Muhamad Amirul Aiman!! Kau cabar pendirian aku tau takkk? -_- benci kauu! Memang susah kan nak lepaskan orang yang dahh 2 tahun sesat dalam hati aku nii. Stupid :( Ya Allah . Tolong aku … haishhhhhhhh! Damn! -_-
   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haa, nakk tukar mood sikit. Tadi mood aku agakk bangang sikit :D tapi sekarng tukar mood happy .
^_^  Alhamdulillah. Setahun sudaa aku dan dia :/ macam tak percaya jeaa kan? Huahuahua . aku sebenarnya nakk jadi single :( aku nakk bebas . bukan aku maksudkan yang aku dah tak sayang dia, Cuma aku nakk jadi macam orang lain. Bebas dari masalah cinta monyet yang agak bodoh niyy :<Tapi , bertahan je lah selagi aku boleh bertahan dengan dia :) Actually, aku takk patut pun couple dengan dia dulu. Boleh dikatakan yang aku niyy penyemakk hubungan orang :/ agakk terukk kan ?
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haishh. Yang niyy mood aku triple happy…Alhamdulillah, tak turun kelas. 5A masih lagi buat aku berada di kelas yang teratas. 2013, byebyebye!! Welcome 2014 :) Whahhaha. Harap boleh capai segala azam aku untuk tahun 2014. In Shaa Allah ;)

#NUR AMIRA ADILLA RAMLE#


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D