Khamis, 18 April 2013

Saya Ada Kakak Yang Baik >_____^

Assalamualaikum kak ton ? >_< hahh ~  mari mari ! kak kiah , kak senahh , kak peahh :)
mohh lew sini ^____<  alamak , kak bedahh ! sini leww sekali . join sekali leww :*


Hallo hallo :*
Ehh ? yang belakang aku tuhh , kakak aku :) omeyy, kan ?
Tahu daa , dia lebih omeyy dari aku aw ! jeless aku >< hehe , takpe lew ~
Dia baik , tapi kadang kadang suka buli aku , tuh yang taboleh tahan tuhh :)
Apa apa pun dia selalu sokong aku dari belakang , dia selalu bagi semangat
kat aku ! serius lew aku cakap , kakak aku tuhh bolehh tahan gangster .
selalu nakk belasah aku :p macam dia sorang jea kuat ! huh -.-
whatever lew , janji aku taknak kakak aku sorang nihh
menagis macam budak kecik . aku nak dia happy always !
aku sayang kakak aku :* eh ? lupa pulokk ><
nama kakak aku ialah NUR AMIRA SYASYA RAMLE ! 

Okay , nihh pulakk kakak senior yang periang lagi cool :*
Dia omey lew >< fuhh , jeles lagi aku  ! bhahaha ><
Nahh ! niyy lahh rupa kakak cool yang bernama IZZATY ASYURA >___<'


aalololo >____<  kitew geram nan akak niyy ~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D