Khamis, 18 April 2013

Teman Selamanya :*


Assalamualaikum you alls :*
kali nihh , aku nakk korang tahu tentang seorang kawan aku nihh :(
serius aku cakap , dulu dia bukan mcam tuhh . dulu dia budak baik . takde sikit pun rahsia
dia tak bagitau kat aku .
segala secret mecret dia, aku tahu :') tapi sekarang nihh ? dia berubah , bila ada orang menganjing group kitaorang ,dia buad takesah , padahal dia boleh jea mempertahan kan kitaorang ~ bila aku tanya itu ini ?
dia mula rasa bosan and lastly dia jauhkan diri :) tapi, aku bukkan gadis yang kuat mengalah :) please lew !
selagi dia tak bgtau hal sebanar , selagi tu lew aku akan tanya sampai dia rasa dahh malas nak
layan aku lagi :p
hidup nihh , banyak cabaran :) so , dengan rela hatinya , aku berserah :) dia cepat terasa hati , 2 hari tak bercakap dengan aku  >< yea , terasa kehilangan gelak tawa dia :') aku nakk dia yang dulu , periang and takesahhdengan apa yang orang lain cakap !

aku rindukan dia yang dulu ~ please ? bagi balik dia yang dulu :( aku sayang kawan aku .
tapi aku rasa kawan aku tak mungkin sayang aku mcamane aku sayang diorang :( okay ~
whatever laa , sekrang nihh , hati aku rasa terkilan sangad ! walaupun dia bukan kawan baik aku ,
tapi dia tetap kawan aku DUNIA AKHIRAT ! Mohon dia faham :') setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya , kan ?

so , berserah jea lah pada tuhan :) DIA yang tentukan segalanya , dan insyaAllah :)
segala ketentuan-Nya adalah yang terbaik untuk aku . amin ~

p/s : susah untuk mencari teman yang setia , yang sanggup menemani kita dikala susah dan senang :)
      dan, susah jugak melepaskan sahabat yang selama nihh rapat dengan kita :)
      tabahkan hati , wahai adieyadilla ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D