Isnin, 22 April 2013

Saya Bukan Perampas :p Saya budakk Baik ~


assalamualaikum :)
budak bikin kecohh here ;) so , entri kali nihh apa pulakk , kan ?
mehh , adiey mahu story :*

so, pada pendapat you alls , aku nihh perampas kahh ?
what ? PERAMPAS ! panggilan yang sangad aku benci :P please jangan ada yang panggil aku macam tuhh , yaa ? Disini , aku nakk buad pengakuan , aku takk pernah nakk jadi perampas :) so, jangan nak ikut sedap mulut jea bercakap pasal aku , yee sayang ? please laa :)

aku respect kau , jadi kau kena respect aku jugakk ! jangan nakk pentingkan diri sendiri lew !sesedap jus oren jea kan , kau cakap aku perampas ? puihh leww :p aku rasa nakk jea lempang laju laju muka kau tuhh :) biar diam sikit mulut tuhh tak bercakap pasal aku ! jelly sangat dengan apa yang aku ada ^^
aku tasukaa nakk marah marah orang :/ aku takk pandai nakk marah , tu aku punya kelemahan :) aku taknakk marah marah sebab aku rasa tak ada faedah kalau nak marah orang mcam kau ! buang tenaga dan air liur aku jea , kan ? baik aku simpan tenaga aku untuk benda yang berfaedahh :p whahaha

aku nakk mintak maaf lahh kalau selama nihh kau rasa aku nihh takk patut ada depan mata kau :) okayy , aku faham ! aku takk rasa yang aku perampas . takk perlu la jaja cerita pasal aku :) aku dahh penad nakk dengar orang lain cakap yang bukan bukan pasal aku . mohon fahamm ~ bakk kata member aku , "mulut orang tak bolehh stapler . so , kena buat takk tahu jea lahh kalau orang bercakap pasal kita" :) haha , whatever laa . janji faham maksudnya ;)

bakk kata pepatahh bestie aku pulakk "biar orang lain story pasal kita , nanty kita glamor . kita takkyah gosip pasal dia . nanty dia takde lahh hot macam kita , kan kan ? " . fuhh :0 aku pun sebenarnya tasukaa nakk buruk kan orang lain , sebab aku sedar , aku pun banyakk kesalahan dan keburukan dalam diri aku :)

maaf ya awak ? saya dahh takk mampu nakk terima jelingan badi awak . saya dahh takk mampu nak dengar cerita palsu awak tentang saya , saya dah takk mampu nakk berlagak biasa macam takde apa apa yang berlaku . saya dahh takk mampu nakk tahan cacian awakk kat bestie saya . dia bestie saya , kalau dia sedih saya pun sedihh jugakk . jangan nakk pentingkan diri sendiri laa awak ? dulu kita takk pernahh macam nihh , tapi kenapa baru sekarang awak tak puas hati dengan saya ? sebab apa yee ? bolehh taa bagitau saya ? :p

orang lain takk tahu pasal diri aku . orang lain tak tahu mcam mana aku sebenarnya :) aku taknak tunjuk sifat buruk aku yang dulu . aku taknak ingad lagi kesalahan yang aku pernah buad dulu :) aku nakk berubah . semua orang bolehh berubah , kan ? so , takk mustahil aku bolehh berubah jugak :)

lagi satu , saya nakk bagitau kat awakk ! saya bukan perampas :) saya budakk baik laa :) jangan buat gosip murahan pasal saya lagi , tau tau tau ?

p/s : aku bukan perampas , aku tak pernahh nakk rampas apa apa pun dari sesiapa :) orang yang kenal aku , takkan cakap aku macam tuhh :) sebab dia kenal aku macam mana :)




budakk nihh takkan nangis tanpa sebab :) jangan buad dia nanges macam budakk kecik , sebab susahh nakk pujuk dia . hati macam batang elektrikk budakk tuhh :p
kbye assalamualaikum :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D