Khamis, 18 April 2013

Saya Benci Awak ~ blablabla ~


Asslamualaikum , salam sejahtera , salam satu dunia dan salam
ibu bapa :) hehe
Wee ~ bersama saya lagi AdieyAdilla dalam rancangan Saya Benci Awak !
Fuhh , manakjubkan takk nama rancangan aku ? haha, jangan ternganga mulut 
tuhh bile dengar nama rancangan aku , ok ? nanti masuk lalat ! ~ merepek ~
Okay ! berbalik kepada rancangan asal kita , Saya Benci Awak :)
Pada kali ini , aku akan menceritakan tentang sikap manusia yang paling 
Saya BENCI ! diulangi sekali lagi , YANG PALING AKU BENCI ^^
Okay , faham dahh ? 
Kepada para pembaca sekalian, aku nakk bgtau yang aku tasuka manusia yang :

1. Suka cakap besar .
2. Suka nak mengadili orang lain .
3. Pandang badi kat aku atau member aku .
4. Bajet diri dia baik , and burukkan orang lain .
5. Suka menghancurkan kegembiraan aku dan orang yang aku sayang .

Okay , 5 perkara penting yang paling aku tasuka :)
Takk banyak , hanya 5 jea , pastikan diri korang takde dalam ciri-ciri diatas :)
Aku suka berkawan dengan semua orang , takesahh la orang tuhh ikhlas atau tak berkawan dengan aku :)
Yang pasti , aku tasukee ada musuh dalam selimut . takk kesahh laa
Musuh tuhh dalam songkok sekalipun !
ehh? musuh dalam songkok ? wallawehh ~ merapu  >_<
Please ? kitakan kawan ? takk bolehh gadoh gadohh -.-
Ingat tuhh ~

p/s : saya sedia membantu ~ *tetiba jehh >___- 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D