Sabtu, 18 Mei 2013

Takut ~ ohh , Seram meyhh :-(


assalamualaikum :)
okayy , sekarang aku tengah takut :/ serius aku takut !
sebab ? okayy , aku story sekarang :(

Dia member aku . walaupun aku takk rapat sangat dengan dia .
tapi dia selalu share problem dia dengan aku . and aku senang tolong dia .
sebelum niyy, yea aku terbuka hati nakk tolong :D 
tapi bukan untuk masalah dia yang sekarang :/
serius aku takut ~ 

. dia selalu cakap pasal dendam ><
and dia mintakk aku rahsiakan kalau ada apa apa terjadi .
aku takk tahu nak buad apa ><
dia macam percayakan aku sorang .
btw, aku percaya yang dia takkan buad bendabenda bodoh :')
aku sayang dia, even dia bukan kawan baik aku sekalipun .

dia baik sebenarnya :) tapi dia terpengaruhh dengan orang sekeliling .
aku taknak dia terus dengan dunia dia sendiri .
aku , bab bab dendam niyy , takut sikit ><
ehh, bukan ~ aku takut banyak !

harap harap laa dia okayy jehh :')
amin ~ mohon, dia hapuskan rasa dendam dia tuhh .

haha, sampai situ jea lahh aku punya citew yang penuhh beria tadi >_< 
now, aku nakk pergi menyemak kat blog orang ;)
tata, assalamualaikum :)

p/s: guys ? penuhkan hati dengan kesabaran , bukan penuhkan hati dengan perasaan dendam :)
                       renung-renungkan lahh yea ? :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D