Jumaat, 3 Mei 2013

Ohh My Ex Boy :')


Assalamualaikum :') nakk mengadu bolehh ?
hehe , sorry :) saya manja , sebab tuhh suka mengadu :p

eshh , kenapa laa satu demi satu masalah timbul ? Allah nakk uji aku ? :) mungkin juga ~
 alahai :/

 text from my ex-boy : Sewaktu kau melangkah tinggalkan aku , sebaknya rasa didalam dadaku . perlahan lahan menitis air mataku . ingin aku berpesan kepadamu sekiranya kau merindui aku ,hubungi lahh aku disini . jika ada kesilapan aku , tolong maafkan aku .dan izinkan aku bertanya kenapa kau berubah hati ? kiranya kau ada pengganti tetapi kau TAK BAHAGIA , rela aku maafkan kau .dan menerima kau kembali . walaupun hati aku kau lukai dulu , tetapi aku tetap menyanyangi kau kerana sampai waktu ini ,
 cinta aku tetap untukk kau . kemana pun kau berada , tolong jangan pernahh lupakan aku :')

ohh my Allah :'( kenapa dia hantar tekss macam niyy ?
and kenapa dia cakap kalau aku TAKK BAHAGIA ? apa lagi niyy :/
aku takut . aku dahh tak sayang dia lagi ! please , aku dahh ada orang lain :) 
aku sayang sangat katt Mr.Senget aku :) aku bahagia . insyaAllah bahagia untukk selamanya :)


Wahai MY EX-BOY :') jangan laa ganggu kebahagiann aku :) please . thanks untukk segalanya :) 
aku takk sebaik yang kau sangkaa :) and aku tak layak untuk orang sebaik kau ,
 ramai lagi perempuan yang lebihh baik dari aku :) jangan buad aku jadi serba salah ! aku nakk kau tahu :)
 aku bahagia sekarang , dan aku mohon , lupakan aku :) untukk selamanya :) bolehh kan ?
 walaupun sampai sekrang aku susahh nak lupakan kau . tapi aku usaha jugakk ! aku taknak ada nama kau dalam hati aku :)  hati aku untukk Senget aku :) dia dahh curi hati aku . dan harap sangat :)
Senget aku simpan baik baik hati aku yang dia dahh curi tuhh :) so , please ? lupakan aku :)
 thanks for everything ~

Mr Senget :) serius aku sayang kau . aku happy sangad ada kau :) tolong jaga hati aku yang keras tuhh baik baik , ok sayang ? dah pandai curi , pandai lahh jaga ! Miss you lahh Senget ! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D