Selasa, 14 Mei 2013

Ohh, Rindunya ~


holla holla peeps ;) 

hehe, okayy ! berhabukk sudahh blog aku yang comot niyy ><
haha, lama aku takk update , niyy laa jadinya .
wee, aku rindu nakk layan blog ;)
okayy, kembali aktif mengupdate, dan aktif menyemak ke blog orang :) 
hehe, okayy . 

lama aku takk jumpa dengan senget aku . 
padahal, rumah aku dengan rumah dia, dekat jea .
tapi jarang jumpa >< dahh macam cinta jarak jauhh pulakk >< 
well, aku pun takk tahu apa nakk jadi :)
aku percaya dia , dia percayakan aku :) segalanya akan okayy :)
insyaAllahh ~
entahh apa rupa dia sekarang, kan ? whaha =='
hampir sebulan rasanya takk jumpa dia ><
takk jumpa sebulan rasa macam bertahun leww bebb ><
tuhh baru sebulan, belum lagi 2,3 bulan :(
ohh , takk tertahan rasanya rindu aku tuhhh ~

nakk jumpa dia , nakk jumpa dia >< *okayy, gedikks ~
hehehe, kalau nakk cakap pasal gedikk la, kann ?
bolehh dikatakan semua perempuan gedik :) 
depan kita maybe takk gedikk, lasakk or ganas :)
tapi kalau dengan pakwe ? tentunya gedik masing masing teserlahh ;) kankan ?
haha, aku gedik + manja + bengong + peramah = budakk baikk :d haha

back to the point .
aku nakk jumpa senget tuhh ! 
rindu okayy ? :/ hmm ~

senget, aku rindu kau leww ! bila nakk jumpa niyyhh ?
esh, apa niyy :/ 
hm, whatever ! aku nakk jumpa dia !
aku rindu dia ! aku sayang dia !
jangan amekk dia dari aku ! makan penyepakk nanti :p

kbyee ~ assalamualaikum :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D