Jumaat, 17 Mei 2013

Saya Mahu Senget Sorang :)


Assalamualaikum :)

okayy guys ? sihat ? ;) btw, aku sihat jea :) kalau korang takk sihat , pegi makan ubat :p
hehe ~ harituhh aku takk sempat nakk update satu story nihh kat korang :)
kesuntukan masa lew peeps >< hehe .

okayy, start now ~
Masa hari guru hari tuhh , semestinya best :)
sebab kan, aku asyik berkepit jea dengan Senget aku tuhh .
Lepas tuhh dia ikot aku dengan member lepakk astaka :*
serius best :) nakk gelakk guling guling aku tengok member aku >.<
macam takk pernah pergi padang sekolah jea .
sekali pandang macam budak sekolah buad lawatan sambil belajar jehh :p
whaha, mengong muchh ~

and then , aku dengan Senget main payung member aku :)
hehe, dengan berpayung bagai ~ daa lah time tuhh aku ngantokk :/
sikit jea lagi aku dah nakk tertidow katt kaki dia ! >.< aduhhai !
Senget cakap, "kalau nakk tidow, tidow jea lahh. nanty bie kejutkan".
aku pun jawab "takut nanti bby takk bangun leww" 
*aku nihh jenis yang tidur mati, susah sikit nakk kejutkan* ^^v peace ~
Dia suruh aku baca komik kalau nak hilangkan ngantok >.<
serius, lagi mengantok aku baca komik tuhh . alahaii ~

And adalah satu part nihh , dia kata "main pusing pusing payung nihh , dahh macam roda impian"
aku pun gelakk jea :D ahakks . 
dia tanya " nakk bape juta ? ke rumahh besar ? atau kereta besar ?"
aku jawab "takknak semua tuhh" *suara gedik + manja ;) hehe
dia tanya lagi "abestuhh nakk apa ?"
aku jawab " nakk ............................................. jea ^^ . hikhik ~
secret leww >< 

Senget, aku happy gila time tuhh tao ? 
takk pernah rasa bahagia macam tuhh :)
dengan layan member nya lagi , serius riuhh gila :D
memang tu lahh kenangan yang aku akan ingat sampai bila bila ~

Wahai Senget ? Saya bahagia dengan awak .
saya nakk awak selalu ada untuk saya .
saya nakk awakk selalu sokong saya .
mcam awakk pernahh buad kat saya dulu ;) 
time saya sedihh, awak penghibur saya :) awakk buad hati saya tenang :D
saya nakk awak tahu, saya takut awak pergi dari saya :)
saya perlukan awak , sebab awak yang selalu bagi semngat kat saya :*
serius, saya perlukan awakk wahai Raihan Fikri B. Suhaimi :*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D