Jumaat, 7 Jun 2013

10 Fakta Menarik Mengenai Lelaki

Assalamualaikum ^__^
hehe, hari yang indah nihh aku nakk share dengan korang 1 fakta menarik :) hope korang suka lahh yea ? fakta yang aku nakk share dengan korang ari nihh ialah .......
jengjengjengggg ~ whaha, 10 fakta menarik mengenai lelaki :) dipetik dari majalah NUR :) mehh baca cepat ^__^ *walaupun dah ramai yang share benda jadahh nihh , tpi aku nakk jugakk share benda alahh nihh kat korang *

1. Lelaki tertarik dengan wanita bukan daripada rupa paras, tetapi dari segi kekemasan penampilan dan kematangannya.
2. Bila lelaki cakap, "saya tak faham lahh dengan awak nihh" . Maksudnya dia tidak memahami sikap anda bukan diri wanita sendiri. Cara perempuan berfikir tidak sama seperti lelaki .
3. Lelaki boleh angau dengan senyuman seorang wanita.
4. Perkara sensitif bagi lelaki adalah teman wanitanya selalu menceritakan perihal bekas kekasihnya.
5. Jangan cabar lelaki dengan mengapi-apikan tentang sesuatu, mesti dia mahu buktikan juga. Jadi cabar dia untuk perkara yang mendatangkan manfaat kepada awakk awakk semua ;)
6. Bila lelaki berkata "tinggalkan saya seorang diri" itu bermaksud "saya harap awak boleh ada disisi dan menenangkan saya ^__^ *kena fahamm perasaan lelaki*
7. Lelaki tidak akan memilih wanita yang gedik sebagai isteri kerana mereka tetap mengutamakan wanita yang sopan santun . *sopan santun tau ? jangan brutal sangad*
8. Bagi lelaki, sayang itu tidak diluahkan dengan kata kata tetapi lebih kepada memberi perhatian dan ambil berat terhadap korang ^__^
9. Kadang kadang lelaki tiada keputusan yang muktamad.
10. Lelaki suka wanita yang pandai memasak dan buat kek ^__^ *buat kek ? pehh, takk lepas lagi nihh*

so, tu jea lahh yang dapat aku share kat korang pada malam yang sepi lagi sunyi nihh :) btw , aku tengah mesej dengan senget aku nihh ^__^ sesungguhnya, dia amatlaa sengal !

byebyee , assalamualaikum :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D