Sabtu, 1 Jun 2013

Dia Buat Aku Cemburu -,-

Assalamualaikum ;)

kuatkan radio, kuatkan radio anda . huyeahh . aku yang patutt , yang patut ...................
*ehh jap , wa gi matikan radio jap , memekak kat sebelah wa :<

btw, dahh 3 hari tak update :) rindu jugakk laa nakk update blog nihh :(
ehh, you alls ? you alls tahu takk ? senget aku tuhh bengong ! ^^
time mecej dengan dia kan , kan , kan ^^ hehe , baik aku cerita bebetul , sebelum kena baling kuali dengan you alls :*

mecej from senget : Err -,- beby , ada awek phillipines niyy chat dengan bie ^^ tapi dia guna englishh . bie takk faham seyhh :/

than, time tuhh aku daa rasa macam nak baling hp ke dinding. nasib baik perasaan terkawal . aku cool jea ~
*cool lahh sangat , padahal dah baling hp kat dinding , takk pasal pasal berkecai hp *
whahaha .

aku balas : kalau dah tak faham , tak payah lah layan :)
hmm, aku memang dahh rasa jeles sikit :< tapi aku mecej dengan dia macam takde perasaan tuhh :<
 * taknak dia tahu yang aku jeles *

dia balas : alaa, takpe lahh . bie layan jea lahh . awek cun niyy :p

pehh , macam rasa nakk baling periuk belanga kat dapur nenek tuh kat dia jea !
nasib baik takde depan mata . siyes, walaupun dia bergurau , aku tetap rasa jeles . sebab kalau aku online facebook. aku jarang nakk layan lelaki, kecuali member aku :) tapi dia ? yea laa , aku lupa , dia kann BUDAKK PANAS . and then, dia pulakk peramahh gila :(
actually , aku takde laa nakk simpan perasaan jeles tuhh lama lama :)
takda faedah punss :* hehehe

dia buad aku rasa macam nak gila :( nasib baik mental aku okayy lagi ^^ hehe
* dilla niyy kuat tau ? dia tabah orangnya :) *
dia layan semua orang yang chat dengan dia :) tapi aku ? just balas hyee , and then takk aktif kan chat :(
aku taa boleh nak layan lebih lebih :( nanty aku rasa serba salah dengan dia :')

takkpe , untuk kesembilan kalinya, dia buat aku cemburu :( wait and see ! aku pulakk balas balik nanty .
byebye guyss :* tata , assalamualaikum :) wait for my next storyy :*
* walaupun english saya berterabur, tapi saya berusaha jugakk nak speaking *

okayy ^^ sape yang baik + friendly ? mehh singgah SINI SENGET kejap :*
thankss , jasa anda amat saya hargai ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D