Sabtu, 8 Jun 2013

Blogger Siput :3

hyee ;) hehe , Assalamualaikum ^_^
now, time for typing my story, right? so, just read and leave your nice comment :*
btw, I nakk bagi tahu kat you semua , yang I dahh rasa best giler dengan dunia blogger nihh ^_^

hehe, kalau laa kawan I takk bagitau kat I pasal blog nihh, you alls memang takkan jumpa dan takkan kenal I kan ? hehe, sememangnya ^_^ lagi pun aku baru jea 2 bulan dalam dunia blogger nihh :') terasa seronok, sebab boleh luahkan semua rasa hati dan berkongsi cerita dengan korang :) walaupun tak ada siapa yang baca cerita mengarut + takk best aku tuhh . :') well, aku still rasa seronok sebab ada jugak orang nakk singgah blog aku yang comot nihh ;) aku suka menulis sebenarnya. Selalu buat diari . tapi jarang aku pedulikan buku tuhh sejak aku ada blog :* btw, menulis adalah hobi aku ;) kalau aku ada daya fikiran dan imaginasi yang tinggi, memang aku pilih untuk menulis novel :) hehe, takesahh novel apa ^_^ tapi, maybee novel about love ~ 


Blog niyy tak ramai tahu kewujudannya ^_^ awak tahu sebab apa ? sebab saya buat blog bukan untuk popular or femes :) blog nihh dibuat hanya untuk meluahkan rasa hati ^_^ jangan nak tuduh aku nihh kejar populariti pulakk xD macam laa aku nihh nak sangat publisiti murahan .


#Awak, saya hanya insan biasa yang ingin meluahkan rasa hati dekat blog comot nihh . mungkin dengan meluahkan rasa hati disini, saya akan rasa lega :) pelbagai masalah saya kongsi kat sini ^_^ sebab takde siapa yang nak dengar masalah aku , cerita aku, segala benda buduhh yang aku alami :') so, aku simpan semua cerita kat sini :) blog nihh diari aku . kepunyaan aku, suka hati,jantung, paru-paru, dan limpa aku lahh kan ??? 


byebyebye, Dilla dahh takde idea nakk menulis panjang sebab .....  ~ okeyy, kesuntukan masa , waa chaww minum cincaww dulu !!

Assalamualaikum ^_<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D