Jumaat, 28 Jun 2013

Tips Menarik Kembali Lagi ^_^

Assalamualaikum :) hehe , I'm come backk . Actually hari nihh saya taknak  share pasal life saya . haha . sebab hari nihh saya nakk share kat you alls macam mana nakk mempersiapkan diri sebelum meluahkan perasaan pada si dia ^^ ada 5 tips disini . Actually , saya rasa mesti you alls dahh tahu kan ? whatever ;) nampakk muka saya macam kesahhh kee ? hee . okayy, stop mencarut disini . and now ?  tips mempersiapkan diri sebelum meluahkan perasaan kepada si dia bakal dikongsikan sekrang :*

1. Keyakinan
Yakin dengan perasaan you alls terhadap si dia adalah satu perasaan yang sangat ikhlas dan bukan kerana kesunyian ataupun tercabar dekk ketiadaan pasangan seperti orang lain .

2. Keberanian
Keberanian sebebnarnya didorong dengan perasaan yakin :) Apabila seseorang yakin, nescaya akan menimbulkan perasaan berani yang luar biasa yang mengalir dalam diri seseorang . kadang-kadang rasa malu dan ragu-ragu dengan tindakan yang dilakukan .

3. Jangan memaksa
Jangan sesekali mendesakk orang lain ataupun merayu dengan menangis atau meminta simpati, agar meeka menerima lamaran dan luahan hati anda . Cinta takkan kekal tanpa rasa ikhlas . Berikan si dia masa untuk berfikir :)

4. Terima Hakikat
Mempersiapkan diri untuk menerima sebarang kemungkinan yang bakal dilontarkan oleh si dia nanti . Andai cinta ditolok, jangan lahh you alls nakk meraung atau menangis meratapi hakikat tersebut . Just rilekks jea okk ? heee

5. Masa & situasi yang sesuai
Cuba pilih situasi dan masa yang betul-betul sesuai untuk berterus terang pada si dia :)  Jangan laa nanti membuatkan si dia terperanjat dengan pengakuan yo alls . Harus diingatkan , jangan tergopoh-gapah untuk meluahkan perasaan terutama ketika si dia berada dalam situasi yang tdakk baikk , ok ?

Alahmdulillah :) Akhirnya, 5 tips mempersiapkan diri sebelum meluahkan perasaan kepada si dia telahpun siap dikongsikan :) semoga ianya berguna pada you alls . Actually, saya pun pernah try tips nihh and alhamdulillah, berjaya :) hehe . Cuba lahh , okayy ? mana laa tahu boleh berjaya menawan hati si dia ^^ hehe.

#fiwweett -.- geng ? saya punya senget dah tinggalkan saya :') dia tinggalkan saya untuk seketika sebab sekarang dia dah sampai Sabah ! erghh . dia tinggalkan saya :)
hehe, untunglaa dia . okayy . byebye, Assalamualaikum geng :*

Budak nihh memang teringin nakk pergi sabah ! :'/ 

#siapa perasan ? entry kali nihh wa takk guna 'aku kau' tapi guna 'saya awak' ^^v peace geng !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D