Khamis, 6 Jun 2013

ohh cikguku ^__^

Assalamualaikum :) 
hehe, btw malam yang sungguh indah lagi permai nihh . aku 'ter'rajin pulakk nak share kat you alls pasal cikgu praktikal aku ^__^ hehe . Cikgu aimy nama diberi , kecil molek orangnya :) ada sepasang mata yang cantik ^^ hehe .
*cikgu, anak muridmu ini cemburu dengan mata hitam cikgu yang cantik tuh*

Okay, first time tengok cikgu aimy ajar ? ^__^ Serius taa suka dia , nampak macam cikgu nihh cerewet , and suka marah marah >.< errr ~ Dia ajar kelas sukan dan jasmani . time sukan kadang kadang aku suka sangat cakap cikgu nihh cerewet and then cakap cikgu 'cikgu nihh apabenda laa' . hehe ^^ *maaf atas kata kata saya cikgu*

and lastly, setelah 2bulan cikgu ajar :) baru aku nampak sifat sebenar cikgu aimy :) serius dia baik ^^ takk rugi aku belajar dengan cikgu aimy :) cikgu aimy suka jerit jerit :) *cikgu ? kita geng !* aha, dan akhirnya, time exam , cikgu laa yang ingadkan aku balik apabenda yang dia ajar :D hehe, terima kasih cikgu . btw, time tengah exam lahh dia bagi kiteorang , satu benda yang berbentuk love :') hehe , serius, benda tuhh cantik . ada lagi aku simpan , but taknak tunjuk kat sini . kenangan dengan cikgu memang banyak walaupun cikgu hanya sekejap jea dekat SMK KULAI BESAR .
jasa cikgu tetap saya akan kenang sampai bila bila :) insya Allah !

okayy, stop now ^^ time for rest ~ hehe, Dilla speaking english, you know why I speak english ? because I always fail in english exam ^^ so ? so , I must to try and try speak english . maybe my english so bad :) I will approve to my friend , I also can speak english clearly ^^ 

okayyy, byabyeee sayang sayang sekalian :* hehe . Assalamualaikum ^^

*maaf , english saya sangat teruk :( then , betulkan laa kalau salah ^^ thanks *

2 ulasan:

  1. form brp eh? :)
    apapun cikgu praktikal mmg selalunya best pun.
    hehe mana2 cikgu pun best.. :)
    so, sayangilah cikgu2 kita k. :)

    tak apa kalau salah ckp english pun..
    practice makes perfect. :)

    BalasPadam
  2. badrina :)saya baru form 2 . a,ahh , cikgu praktikal memang best . sporting :)
    btw, english saya memang teruk punn ^__^

    BalasPadam

Mehh sini tinggalkan komen yang Comel :D